Sunday, March 28, 2010

私の母

今週末はひまなので、ともだちとあいて、パテイにいて、へやでおんがくを聞きました。そして、母とでんわを呼びました。母はミシガンにつんでいて、サラリーマンです。私の母は四じゅうはさいで、高くありません。母はおいしものを食べるのが好きですけど、やせこけたです。母はよくおおいジンースをはいていて、かおがまるくて、かめがながいひとです。ときどき、めがねをかけます。母はあかるくて、かわいいですね。

3 comments:

Kaylen Ha said...

へえ?本当ですか?クルーズさんのお母さんはおいしいものが好きですけどやせています? そんなこと、できる?ww うらやましいな~ (I meant to say "how does your mom manage to stay slim when she loves to eat? I'm jealous" but i don't know if my japanese makes any sense...lol)
 

bstevenson said...

どんなおんがくが好きですか?

Moose - Jane Fan said...

私たちはteam Monster です。
ありがとうございました!わたしたちはとてもうれしいです。ビデオを作ったとき、とても楽しかったです。
We kept it simple because our target audience include beginner Japanese students. The reason that we chose Cookie Monster and Godzilla is that they are cultural iconic figures of America and Japan. We are very happy to have received your positive feedback. Thank you for your time and support.

Post a Comment